ПРОГРАМА ФОРУМУ


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
ІНСТИТУТ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
І ЗМІСТУ ОСВІТИ МОН УКРАЇНИ
ІНСТИТУТ ПЕДАГОГІКИ НАПН УКРАЇНИ
УНІВЕРСИТЕТ МЕНЕДЖМЕНТУ ОСВІТИ НАПН УКРАЇНИ
Науково-методичний комплекс
«Консорціум закладів післядипломної освіти»
Департамент освіти і науки Запорізької обласної державної адміністрації
Комунальний заклад «Запорізький обласний інститут
післядипломної педагогічної освіти» Запорізької обласної ради
Міжвузівський дослідницький центр
«Політика і освіта»


 ПРОГРАМА






07-18 квітня 2014 року,
 м.  Запоріжжя


ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ КОМІТЕТ ФОРУМУ




Ярмощук М.А., директор Департаменту освіти і науки Запорізької облдержадміністрації;
Пашков В.В., ректор КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР, доктор філософських наук, доцент, депутат Запорізької обласної ради;
Ястребова В.Я., перший проректор КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР, кандидат педагогічних наук, доцент, Заслужений працівник освіти;
Гура Т.Є., проректор з наукової роботи та міжнародної діяльності КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР, кандидат психологічних наук, доцент;
Павленко А.І., професор кафедри дидактики та методик навчання природничо-математичних дисциплін КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР, доктор педагогічних наук, професор;
Лапшина І.С., доцент кафедри менеджменту освіти та психології КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР, кандидат педагогічних наук, модератор Форуму;
Чернікова Л.А., завідувач кафедри інформатики та інформаційних технологій КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР, кандидат педагогічних наук;
Корицька Г.Р., доцент кафедри філософії та суспільно-гуманітарних дисциплін КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР, кандидат філологічних наук доцент;
Гашенко І.О., доцент кафедри дидактики та методик навчання природничо-математичних дисциплін КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР, кандидат педагогічних наук, доцент;
Вєрозубова Т.Г., керівник науково-методичного центру КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР, голова організаційного комітету з підготовки та проведення обласної виставки «Освіта Запорізького краю – 2014».



РЕГЛАМЕНТ РОБОТИ ФОРУМУ


07.04.2014 –         Урочисте відкриття Форуму (інтернет-офлайн режим).
                              Пленарне засідання (інтернет-офлайн режим).

08.04. 18.04.2014 – Робота конференцій (інтернет-офлайн режим).

15.04.2014 – Засідання обласного педагогічного клубу «Статус КВО» за участі д.п.н., професора, завідувача кафедри педагогіки вищої школи Рябової З.В. (очна участь, за адресою: м. Запоріжжя, вул. 40 років Радянської України, 57-а, ауд. 46)
15.04.2014 – Вебінар «Становлення та розвиток компетентностей субєктів позашкільної освіти» (об 10-00)
(інтернет-онлайн режим).
15.04.2014Вебінар «Оцінка якості освітнього процесу як основної складової конкурентноздатності школи» (об 12-00)
(інтернет-онлайн режим).

14.04.2014 – Обговорення та прийняття резолюції конференції «Філософія освітнього простору особистості» (інтернет-офлайн режим).

15.04.2014  – Обговорення та прийняття резолюції конференції «Освіта і особистість: нові підходи, сучасна дидактика, інноваційні технології» (інтернет-офлайн режим).

16.04.2014 – Обговорення та прийняття резолюції конференції «Теоретичні та прикладні питання сучасної психології та освітнього менеджменту» (інтернет-офлайн режим).

17.04.2014 – Обговорення та прийняття резолюції конференції «Інформаційні технології в освіті: особистість, освітній простір, методологія навчання, освітні ресурси» (інтернет-офлайн режим).

25.04.2014 – Робота IV Обласної виставки «Освіта Запорізького краю-2013» (очна участь, за адресою: м. Запоріжжя, вул. 40 років Радянської України, 57-а, КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР.


ВІДКРИТТЯ ФОРУМУ




ВІТАЛЬНІ СЛОВА:


          Ярмощук Микола Анатолійович, директор Департаменту освіти і науки, молоді та спорту Запорізької облдержадміністрації;

Пашков Володимир Васильович, ректор Комунального закладу «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Запорізької обласної ради, доктор філософських наук, доцент, депутат Запорізької обласної ради;

Хіврич Валентина Володимирівна, заступник директора, начальник відділу загальної середньої, дошкільної та позашкільної освіти Департаменту освіти і науки Запорізької обласної державної адміністрації;

Ястребова Валентина Яківна, перший проректор Комунального закладу «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Запорізької обласної ради, кандидат педагогічних наук, доцент, Заслужений працівник освіти.



ПЛЕНАРНЕ ЗАСІДАННЯ


  1. Пашков В.В., доктор философских наук, профессор, ректор Запорожского областного института последипломного педагогического образования (Украина, г. Запорожье). Практическая реализация концепции академии последипломного педагогического образования.
  2. Гришина И.В., доктор педагогических наук, профессор, заведующая кафедрой управления и экономики образования СПб АППО (Российская Федерация, г. Санкт-Петербург). Образование XXI века как инновационный проект.
  3. Богоявленская Д.Б., доктор психологических наук, профессор, главный научный сотрудник Психологического института Российской академии образования (Российская Федерация, г. Москва). К проблеме профессиональной самореализации личности.
  4. Козлов В.В., доктор психологических наук, профессор, президент Международной Академии Психологических наук, заведующий кафедрой социальной и политической психологии ЯрГУ им. П.Г. Демидова (Российская Федерация, г. Ярославль). Интегративная парадигма в психологическом образовании.
  5. Мурзалинова А., доктор педагогических наук, профессор, директор филиала АО «Национальный центр повышения квалификации «Өрлеу» Института повышения квалификации педагогических работников по Северо-Казахстанской области (Республика Казахстан, г. Петропавловск). Развитие профессиональной компетентности педагога в условиях системы повышения квалификации в Республике Казахстан.
  6. Оросова Р., доктор філософії PhD; Староста В., доктор педагогических наук, профессор; Коцова Н., доктор філософії PhD; Шмайдова-Бушова К., доктор філософії PhD, Кошицький університет ім. Павла Йозефа Шафарика (Словацька Республіка). Портфоліо у системі педагогічної практики студентів.
  7. Роменкова В.А., доктор психологии, ассоциированный профессор, Рижская академия педагогики и управления образованием (Латвия, Рига). Модель социализации ребенка в разных культурах.
  8. Федосенко Е.В., кандидат психологических наук, доцент, директор научного центра развития личности "Акме" (Российская Федерация, г. Санкт-Петербург). Особенности профессиональной самореализации педагога в России и Европе.
  9. Сандомирский М.Е., кандидат медицинских наук, докторант кафедры социальной и политической психологии ЯрГУ им. П.Г. Демидова (Российская Федерация, г. Ярославль). Психологические механизмы агрессивного поведения подростков-школьников.
  10. Гура О.І., доктор педагогічних наук, професор, проректор з науково-педагогічної та навчальної роботи Запорізького національного університету (Україна, м. Запоріжжя). До проблеми особистості в освітньому просторі.
  11. Лепський М.А., доктор философских наук, профессор, декан факультету соціології та управління Запорізького національного університету (Україна, м. Запоріжжя). Суб’єктність особистості у єдиному освітньому просторі.
  12. Бондар О.Г., кандидат юридичних наук, доцент, перший проректор Запорізького національного університету (Україна, м. Запоріжжя). Особистість в єдиному освітньому просторі – ключовий пріоритет сучасності.
  13. Морзе Н.В., доктор педагогічних наук, професор, член-кореспондент НАПН України, проректор з інформатизації навчально-наукової та управлінської діяльності Київського університету ім. Б. Грінченка (Україна, м. Київ). Інновації сьогодення – які вони?
  14. Рябова З.В., доктор педагогічних наук, професор, завідувач Кафедри управління навчальним закладом та педагогіки вищої школи Інституту менеджменту та психології Університету менеджменту освіти НАПН України (Україна, м. Київ). Маркетингове управління в освіті: виклики сьогодення та перспективи розвитку.
  15. Мариновська О.Я., доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри менеджменту та освітніх інновацій ОІППО, член-кореспондент Міжнародної академії наук педагогічної освіти (Україна. м. Івано-Франківськ). Готовність учителів-практиків до інноваційної діяльності: діагностичний інструментарій.
  16. Утюж І.Г., доктор філософських наук, професор кафедри філософії Запорізького національного університету (Україна, м. Запоріжжя). Постмодернізм в освіті.
  17. Павленко А.І., доктор педагогічних наук, професор, Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Узагальнена технологія постановки і розв’язування задач у цілісній дидактичній системі.
  18. Романенко Ю.А., доктор педагогічних наук, професор, Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Донецьк). Сучасне поняття «якість вищої освіти.
  19. Ястребова В.Я., кандидат педагогічних наук, доцент, перший проректор Комунального закладу «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Запорізької обласної ради. (Україна, м. Запоріжжя). Управляння стратегічними можливостями закладів освіти сільської місцевості.
  20. Гура Т.Є., кандидат психологічних наук, доцент, проректор з наукової роботи та міжнародної діяльності КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). До проблеми психологічного супроводу професійного розвитку педагога.
  21. Пушкарьова Т.О., кандидат педагогічних наук, заступник директора Інституту інноваційних технологій та змісту освіти МОН України, (Україна, м. Київ). Свобода та творчість – основа новаторства вчителя.






КОНФЕРЕНЦІЯ 1
Філософія освітнього простору особистості

Пленарне засідання:

1.       Пашков В.В., доктор философских наук, профессор, ректор Запорожского областного института последипломного педагогического образования (Украина, г. Запорожье). Практическая реализация концепции академии последипломного педагогического образования.
2.  Утюж І.Г., доктор філософських наук, професор кафедри філософії Запорізького національного університету (Україна, м. Запоріжжя). Постмодернізм в освіті.
3.  Жук М.В., кандидат філософських наук, доцент, Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Суми). ХХІ століття: нові пріоритети філософії післядипломної педагогічної освіти (LLL, Оpen up education, он-лайн освіта).

Доповіді:

1. Апостолова-Возниця О.О., Кушугумський НВК гімназія «Інтелект» (Україна, Запорізька область). Соціалізація дітей та учнівської молоді в сучасному освітньому просторі.
2. Арабаджиев Д.Ю., КУ «Запорожский областной институт последипломного педагогического образования» ЗОС (Украина, г. Запорожье). Правовая культура как фактор формирования гражданской компетентности участников образовательного пространства: региональный аспект.
3. Армаш Н.О., Класичний приватний університет (Україна, м. Запоріжжя). Національно-культурний зв’язок людини і держави як основа публічної служби.
4. Аршинов Ю.Е., Лапенко М.В., Лешуков В.С., Научно-образовательный Центр Сотрудничества со странами СНГ и Балтии Саратовского государственного университета имени Н.Г. Чернышевского (Россия, г. Саратов). Российско-украинские отношения и общественные связи в условиях информационного противостояния.
5.  Бабарикіна Н.А., Запорізький національний технічний університет (Україна, м. Запоріжжя).  Роль громадянина в формуванні демократичного суспільства.
6. Балковой Р.Л., Центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги (Україна, м. Запоріжжя). Безоплатна правова допомога як запорука захисту прав громадян в Україні.
7. Барлит О.А., КУ «Запорожский областной институт последипломного педагогического образования» ЗОС (Украина, г. Запорожье). Семья как важнейший социальный институт формирования толерантности.
8. Бекдамирова Л.З., Запорізький національний технічний університет (Україна, м. Запоріжжя). Соціальна активність молоді як чинник становлення молодого громадянина-патріота.
9. Богомолова Н.М., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Формування особистості громадянина України в системі загальноосвітніх навчальних закладів в умовах розвитку громадянського суспільства.
10. Боровик Ю.А., Запорожский колледж радиоэлектроники Запорожского национального технического университета (Украина, г. Запорожье). Проблемы современной системы патриотического воспитания молодежи.
11. Брацюк А.Г., Институт психологии им. Г.С. Костюка НАПН Украины (Украина, г. Киев). Преодоление постмодернизма как цель и условие существования образовательной системы в обстановке глобализации и информационной открытости общества.
12. Бродська Л.В., Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). Формування готовності майбутніх учителів іноземної мови до виховної роботи в школі.
13. Бурий В.В., Пологівська гімназія «Основа» (Україна, м. Пологи). Виховання громадянина в сучасній школі.
14. Вайновська М.К, гімназія «Світоч» (Україна, Запорізька область, м. Вільнянськ). Майстерність організації особистісно орієнтованих технологій у виховному процесі загальноосвітнього навчального закладу.
15. Вакулова Т.В., Севастопольский городской гуманитарный университет (Россия, Крым, г. Севастополь). Цивилизационная теория и процесс формирования личности в образовательном пространстве.
16. Віндюк П.А., Класичний приватний університет (Україна, м. Запоріжжя). Критерії патріотичного виховання студентської молоді.
17. Глібко М., Одеський національний університет імені І.І. Мечникова (Україна, м. Одеса). Організація дослідницької діяльності учнів старших класів на уроках французької мови у спеціалізованій школі.
18. Голобородько Є.П., Південноукраїнський регіональний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів (Україна, м. Херсон). Особливості акмеологічного розвитку вчителя в системі післядипломної освіти.
19. Гончаренко А.Н., Хортицкий национальный учебно-реабилитационный многопрофильный центр (Украина, г. Запорожье). Патриотическое воспитание молодежи в современных условиях.
20. Гончаренко П.В., Запорожский национальный университет (Украина, г. Запорожье). Ценность музыки в греческом образовании.
21. Горбач Н.В., Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). До проблеми вивчення жанрової природи «Слова о полку Ігоревім».
22. Горшкова О.Г., Мальований М.М., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Створення та розвиток виховного середовища у навчально-виховному закладі.
23. Гребінь С.М., Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). Соціокультурні трансформації дитинства в умовах постмодерного суспільства.
24. Григоращенко В.Ю., Запорізький навчально-виховний комплекс № 67 (Україна, м. Запоріжжя). Виховання національної свідомості в учнів на уроках історії України вечірньої школи.
 25. Григорович О.В., Одеський національний університет імені І.І. Мечникова (Україна, м. Одеса). Наукова робота студентів у університетах Іспанії.
26.  Грицаєнко О.Л., Департамент освіти та науки Запорізької облдержадміністрації (Україна, м. Запоріжжя). Педагогічний менеджмент в умовах розвитку демократичного суспільства в Україні.
27. Губанова Н.С., Одеський національний університет імені І.І. Мечникова (Україна, м. Одеса). Підготовка студентів у університетах Німеччини до організації проектної діяльності учнів
28. Гузенков С.Г., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Традиції як джерело новацій для інституту післядипломної педагогічної освіти.
29. Гура С.П., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Роль психолого-педагогічного супроводу в успішній соціалізації та самоактуалізації особистості.
30. Давиденко І.В., Запорізький національний технічний університет (Україна, м. Запоріжжя). Виховання молоді як складова формування громадянина та патріота.
31. Дишлова О.Г., Запорізький загальноосвітній навчально-виховний комплекс «Мала гуманітарна академія» (Україна, м. Запоріжжя). Позаурочна виховна робота як фактор  свідомого вибору майбутньої професії.
32. Добровольська В.І., Запорізький навчально-виховний комплекс «Вибір» (Україна, м. Запоріжжя). Патріотичне виховання школярів як проект учнівської діяльності.
33. Доновський С.М., Запорізький навчально-виховний комплекс № 109 (Україна, м. Запоріжжя). Проектна технологія у виховному процесі (на прикладі проведення шкільного фестивалю  проектів «Від екології природи до екології душі»).
34. Ерохина Т.В., КУ «Запорожский областной институт последипломного педагогического образования» ЗОС (Украина, г. Запорожье). Демократические ценности и антитеррористическая деятельность: конфликт интересов.
35. Жукова Л.Й., Центр дитячої та юнацької творчості Жовтневого району (Україна, м. Запоріжжя). Організація творчого простору для обдарованих дітей в умовах позашкільного закладу.
36. Загубигорілко О.В., Центр дитячої та юнацької творчості Жовтневого району (Україна, м. Запоріжжя). Вплив освітнього простору позашкільного закладу на розвиток особистості дитини молодшого віку.
37. Зовнич М.І., Лисогірська ЗОШ (Україна, Запорізька область). Образи історичної пам'яті мешканців села Лисогірка.
38. Зубцова Ю.Є., Запорізький навчально-виховний комплекс № 63 (Україна, м. Запоріжжя). Вплив учителя початкових класів на патріотичне виховання молодших школярів.
39. Киричок Г.С., Дніпропетровський національний університет ім. Олеся Гончара (Україна, м. Дніпропетровськ). Педагогічні детермінанти професійного вигорання педагогів вищої школи.
40. Кідалова Н.О., Управління освіти Мелітопольської міської ради Запорізької області (Україна, м. Мелітополь). Включення компонента виховання демократичного громадянства й освіти в сфері прав людини в навчальні програми з англійської мови та української літератури.
41. Князян М.О., Одеський національний університет імені І.І. Мечникова (Україна, м. Одеса). Організація науково-дослідної роботи студентів у країнах ЄС.
42. Коваль Л.С., Олександрівська ЗОШ (Україна, Миколаївська обл, Вознесенський р-н). Краєзнавча робота як форма патріотичного виховання.
43.  Корицька Г.Р., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Використання ІКТ у шкільному курсі української мови.
44. Корицький В.Г., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Основи військово-патріотичного виховання в школі.
45. Коротка Н.О., Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). До питання філософського осмислення розвитку освіти 30-х рр. ХХ ст.
46.  Короткина И.Б. Российская академия народного хозяйства и государственной службы при Президенте РФ (Россия, г. Москва). Цифровой разрыв: образование на границе эпох.
47. Кремерова О.В., Центр дитячої та юнацької творчості Жовтневого району (Україна, м. Запоріжжя). Формування комунікативної компетентності, як складова розвитку дітей в умовах гурткової роботи.
48. Кришталь М.Е., Головне управління юстиції у Запорізькій області (Україна, м. Запоріжжя). Підготовка нормативно-правових актів як механізм забезпечення реалізації Конституції України.
49. Кулик О.Д., Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Григорія Сковороди (Україна, м. Переяслав-Хмельницький). Роль комплексного морфемного і словотвірного аналізу в процесі  засвоєння словотвірної підсистеми української мови учнями загальноосвітньої школи.
50. Куринная А.Ф., КУ «Запорожский областной институт последипломного педагогического образования» ЗОС (Украина, г. Запорожье). Работа над словом в контексте лингвосинергетики.
51. Кушнерюк Ю.Р., Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). Сучасна українська жіноча проза через проекцію гендерної методології.
52. Лиско Л.П., Мала академія наук (Україна, Запорізька область, м. Василівка). Розвиток особистості учня в процесі науково-дослідницької діяльності.
53.Лісіцин В.В., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Проблема освітньої справедливості в контексті особистісно- орієнтованої парадигми.
54. Лісова Н.І., Черкаський інститут післядипломної освіти педагогічних працівників (Україна, м. Черкаси). Формування учня як особистості.
55. Логвиненко Ю.В., Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Суми). Громадянська освіта та патріотичне виховання молоді в умовах інтеграційних процесів.
56. Любомирський К.В., Центр дитячої та юнацької творчості Жовтневого району (Україна, м. Запоріжжя). Розвиток творчої обдарованої особистості в умовах діяльності гуртка.
57. Мальований М.М., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Освіта для сталого розвитку: досвід співпраці навчальних закладів.
58. Мацегора И.Л., Запорожский национальный университет (Украина, г. Запорожье). Орфоэпический диктант как средство формирования коммуникативной компетенции старшеклассников на уроках русского языка.
59. Мірошник О.О., Класичний приватний університет (Україна, м. Запоріжжя). Ідея впровадження інституту шкільного омбудсмена в Україні.
60. Мяло П.І., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Позашкільна освіта як фактор формування громадянської компетентності учнів.
61. Нищета В.А., Бердянський державний педагогічний університет (Україна, м. Бердянськ). Засвоєння риторичного змісту програми в умовах компетентнісної спрямованості шкільної мовної освіти.
62. Ніколаєв О.С., Запорізький обласний центр туризму і краєзнавства учнівської молоді (Україна, м. Запоріжжя). Виховання патріота та громадянина України засобами скаутської навчально-виховної системи.
63. Ніколаєвнко В.М., Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). Характер конфлікту в драмі М. Старицького «Талан».
64. Овдієнко Л.К., Запорізький загальноосвітній навчально-виховний комплекс «Мала гуманітарна академія» (Україна, м. Запоріжжя). Реалізація завдань програми розвитку освіти України  в системі профільного навчання.
65. Павленко Н.В., Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). Освіта особистості як складова духовного багатства.
66. Палкин В.А., Донецкий областной институт последипломного педагогического образования (Украина, г. Донецк). Личность в условиях информационной цивилизации.
67. Петинова О.Б., Южноукраинский национальный педагогический университет имени К.Д.Ушинского (Украина, г. Одесса). Новый экономический человек в контексте единого образовательного пространства (методологический аспект философско-экономического знания).
68. Пєтков С.В., Класичний приватний університет (Україна, м. Запоріжжя). Громадяни та громадські організації – головні суб’єкти виборчого процесу в Україні.
69. Пилипюк К.М., Одеський національний університет імені І.І. Мечникова (Україна, м. Одеса). Проблема подолання педагогічної занедбаності підлітків у системі освіти Німеччини
70. Поліщук Б.М., Черкаський національний університет ім. Богдана Хмельницького (Україна, м. Черкаси). Патріотичне виховання в Україні: минуле й сьогодення.
71. Полях Л.А., Мала академія наук (Україна, Запорізька область, м. Василівка). Інтелектуальний розвиток молодших школярів в умовах МАН.
72. Потоцька О.В., Балабинський НВК (Україна, Запорізька область). Взаємодія дитини та вчителя в виховному процесі початкової школи.
73. Путий Т.Н., КУ «Запорожский областной институт последипломного педагогического образования» ЗОС (Украина, г. Запорожье). Принципы разработки электронных образовательных ресурсов школьного курса «Русский язык».
74. Ременюк Д.Д., Запорожский национальный технический университет (Украина, г. Запорожье). Место кластерного анализа в социально-политической сфере деятельности.
75. Cазанович Л.В., Запорожский государственный медицинский университет (Украина, г.Запорожье). Система последипломного образования: самообразовательная деятельность преподавателя иностранного языка неязыкового вуза в контексте информационно-компьютерных технологий
76. Сергєєва П.В., Запорізький класичний ліцей (Україна, м. Запоріжжя). Тарас Шевченко очима учнівської молоді: аудіовізуальний рівень прочитання.
77. Середенко М.В., обласна громадська організація «Асоціація молоді Кіровоградщини «Златопілля» (Україна, м. Кіровоград). Регіональний патріотизм як основа сучасного патріотичного виховання.
78. Синьогіна О.В., Запорізький загальноосвітній навчально-виховний комплекс «Мала гуманітарна академія» (Україна, м. Запоріжжя). Формування правової самосвідомсоті старшокласників в системі  профільної освіти у ЗЗНВК «МГА».
79.Систеров В.М., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Життєтворча діяльність як форма ефективної адаптації в умовах нової соціальної реальності.
80. Сібіль О.І., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Громадянська освіта як засіб формування демократичного досвіду школярів.
81. Слижук О.А., Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). Зацікавлення учнів художнім твором як основа шкільної літературної освіти.
82 .Стадніченко О.О., Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). Мемуари українських письменників у контексті літературної освіти.
83. Стариковська О.О., Обласний центр патріотичного виховання молоді (Україна, м. Запоріжжя). Патріотичне виховання на сучасному етапі розвитку суспільства.
84.  Топчий Л.А., Багатопрофільна гімназія «Гармонія» (Україна, м. Енергодар). Створення умов для виховання ціннісних орієнтирів у гімназії.
85. Фещенко І.О., Запорізький національний технічний університет (Україна, м. Запоріжжя). Політична освіта як чинник політичної соціалізації молоді.
86. Фещенко І.О., Запорізький національний технічний університет (Україна, м. Запоріжжя).  Роль стабільної зайнятості у формуванні патріотичних настроїв серед населення.
87. Фоменко Ю.В., Головне управління юстиції у Запорізькій області (Україна, м. Запоріжжя). Новели законодавства в розрізі порядку утворення, реєстрації та припинення громадських обєднань.
88. Хіжняк Ю.М., Центр дитячої та юнацької творчості Жовтневого району (Україна, м. Запоріжжя). Гурток «Лідер» як школа розвитку соціально-активної особистості.
89. Хромченко О.В., Одеський національний університет імені І.І. Мечникова (Україна, м. Одеса). Підготовка студентів до організації навчально-дослідницької діяльності старшокласників.
90. Черкашина Т.В., Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників (Україна, м. Черкаси). Культура взаємин в сучасній педагогічній практиці.
91. Шарашенидзе А.И., Тбилиский университет им. Давида Агмашенебели (Грузия, г. Тбилиси). Образование требует постоянного преобразования.
92.  Шацька Н.М., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Особливості дослідження розвитку мовної культури педагога.
93. Швець Т.Е., Київський ліцей бізнесу (Україна, м. Київ). Громадянськість особистості як основний критерій становлення громадянського суспільства.
94. Шиліна Г.А., Мелітопольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №11 (Україна, м. Мелітополь). Дистанційне навчання української мови - складова сучасної мовної освіти.
95.    Шимянова О.Д., Запорізька спеціалізована школа-інтернат «Січовий колегіум» (Україна, м. Запоріжжя). Реалізація проектної технології в сучасній мовній освіті  учнями 5-х класів шляхом вивчення своєї генеалогії.
96. Шулак В.Л., Державний навчальний заклад «Донецький ліцей  професійно-технічної освіти» (Україна, м. Донецьк). Методика поєднання структурно-логічних схем із картами розуму («MIND MAP»).
97. Шульга Л.М., Запорізький навчально-виховний комплекс «ОСНОВА» (Україна, м. Запоріжжя). Модель відкритого освітнього простору ЗНВК «Основа», збагаченого партнерськими відносинами з позашкільними організаціями.
98. Юхимчук О.В., Головне управління Міністерства внутрішніх справ України в Запорізькій області (Україна, м. Запоріжжя). Організаційно-методичні засади взаємодії кримінальної міліції у справах дітей з навчальними закладами.




КОНФЕРЕНЦІЯ 2
Освіта й особистість: нові підходи, сучасна дидактика, інноваційні технології

Пленарне засідання:

1.     Гришина И.В., доктор педагогических наук, профессор, заведующая кафедрой управления и экономики образования СПб АППО (Российская Федерация, г. Санкт-Петербург). Образование XXI века как инновационный проект.
2.     Оросова Р., доктор філософії PhD; Староста В., доктор педагогических наук, профессор; Коцова Н., доктор філософії PhD; Шмайдова-Бушова К., доктор філософії PhD, Кошицький університет ім. Павла Йозефа Шафарика (Словацька Республіка). Портфоліо у системі педагогічної практики студентів.
3.     Роменкова В.А., доктор психологии, ассоциированный профессор, Рижская академия педагогики и управления образованием (Латвия, Рига). Модель социализации ребенка в разных культурах.
4.     Боканча В.Н., кандидат педагогических наук, доцент кафедры дидактики математики, физики и информатики Тираспольского государственного университета; Ботгрос И.В., Институт педагогических наук (Республика Молдова, г. Кишинев). Планирование дидактических блоков по физике.
5.     Павленко А.І., доктор педагогічних наук, професор, Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Узагальнена технологія постановки і розв’язування задач у цілісній дидактичній системі.
6.     Романенко Ю.А., доктор педагогічних наук, професор, Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Донецьк). Сучасне поняття «якість вищої освіти.
7.     Дятленко Н.М., кандидат психологічних наук, доцент, Інститут післядипломної педагогічної освіти Київського університету ім. Бориса Грінченка, (Україна, Київ). Індекс інклюзії в дошкільному навчальному закладі: нові вектори та можливості.
8.     Ремез Н.Д., кандидат педагогічних наук, заступник директора Одеського регіонального центру оцінювання якості освіти (Україна, м. Одеса). Можливості використання результатів ЗНО для оцінки якості освітнього процесу на регіональному рівні.


Доповіді:

1. Александрова О.Ф., Александров В.М. Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). Формування гуманної особистості педагога в умовах суспільних реформ.
2. Анісімова Г.О., Нікулочкіна О.В., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Проблеми сучасного уроку в початковій школі.
3.  Афанасенко Т.Г., Гумовська Л.М., Дошкільний навчальний заклад №14 (Україна, м. Енергодар); Байєр О.М. КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Технологія психолого–педагогічного проектування взаємодії дорослого з дітьми – умова розвитку творчого потенціалу дошкільників.
4.       Бабкова О.О., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Варіативні технології оцінювання якості шкільної природничої освіти.
5. Батлина Л.В., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Дошкільна освіта: методологічний аспект та проблеми.
6. Байер О.М., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Здійснення психолого-педагогічного супроводу розвитку дитини дошкільного віку.
7. Байєр О.М., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя); Піроженко Т.О., Інститут психології ім.. Г.С, Костюка НАПН України (Україна, м Київ). Вивчення ціннісних орієнтацій старших дошкільників: експрес-діагностика.
8.   Бехтер Т.В., Чернігівська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів «Надія» (Україна, Запорізька область, смт Чернігівка). Навчально-пізнавальна діяльність учнів як шлях формування цілісної гармонійно розвиненої особистості.
9. Божко О.П., Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Миколаїв). Роль текстоцентричного підходу у формуванні вміння учнів створювати усне висловлювання.
10.  Бондаренко З.П., Єрмоленко А.О., Дніпропетровський національний університет ім. Олеся Гончара (Україна, м. Дніпропетровськ). Інтерактивні методи навчання у контексті модернізації навчально-виховного процесу у вищій школі.
11. Боканча В.Н., Ботгрос И.В., Институт педагогических наук (Республика Молдова, г. Кишинев). Планирование дидактических блоков по физике.
12. Бычков А.В. Российская таможенная академия (Российская Федерация, г. Москва) Способы и формы регулирования конфликтов в подразделениях таможенной службы.
13. Букреєва С.М., Самойлова І.А., Науково-методичний центр управління освіти Енергодарської міської ради (Україна, м. Енергодар) Функціональна модель здійснення науково-методичного супроводу діяльності закладів освіти на моніторинговій основі в умовах малого міста.
14.    Будник О.Б., ДВНЗ «Прикарпатський національний університет ім. Василя Стефаника, (Україна, м. Івано-Франківськ) Вивчення соціально-комунікативної готовності майбутніх фахівців до соціально-педагогічної діяльності.
15. Бурма І.М. Запорізька гімназія № 28 (Україна, м. Запоріжжя) Підвищення якості природничо-математичної освіти в умовах профільної школи.
16.   Буцька Г.В., Овчиннікова Г.Ю., Романенко Р.А., ДНЗ №38 (Україна, м. Мелітополь, Запорізька область). Формування у дошкільників ціннісного ставлення до світу мистецтва.
17.    Варецька О.В., Інститут вищої освіти Національної академії педагогічних наук України (Україна, м. Київ). Особливості розвитку соціальної компетентності вчителя початкової школи.
18. Васильченко Л.В., КУ «Запорожский областной институт последипломного педагогического образования» ЗОС (Украина, г. Запорожье); Гришина И.В., Санкт-Петербургская академия постдипломного педагогического образования (Российская Федерация, г. Санкт-Петербург). Персонифицированная система повышения квалификации руководителей школ: опыт разработки модульной программы.
19.  Васильченко Л.В., Павленко А.І., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Проблеми якості природничо-математичної освіти: соціологічний вимір.
20. Волков В.Н., Санкт-Петербургская академия постдипломного педагогического образования (Россия, г. Санкт-Петербург). Подходы к управлению школой в условиях концептуальных изменений в образовании.
21. Гацай А.С., Чорноморський державний університет ім. Петра Могили (Україна, м. Миколаїв). Текстоцентричний підхід до формування орфографічних умінь і навичок.
22. Гашенко І.О., Савіч І.О., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Формування ключових компетентностей суб’єктів освітнього простру в площині природничо-математичної освіти.
23. Гашенко І.О., Кваша О.В., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Упровадження громадянської освіти в умовах моделі адаптивної школи.
24. Григоренко Г.І., Жадан Р.П., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). До проблеми формування уявлень про гроші у старших дошкільників.
25.  Галузинська О.В., Костянтинівське районне НВО №1 «Таврія» (Україна, Запорізька область). Використання мережних технологій в процесі викладання математики у 9-му класі.
26. Гришина И.В., Санкт-Петербургская академия постдипломного педагогического образования (Российская Федерация, г. Санкт-Петербург). Образование XXI века как инновационный проект.
27.  Гоменюк С.І., Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). Формування професійної компетентності майбутніх вчителів засобами ІКТ.
28. Горбенко–Хвастунова М.М., Дніпропетровський регіональний центр оцінювання якості освіти (Україна, м. Дніпропетровськ). Організація зовнішніх іспитів у Польщі.
29.   Гузенков С.Г., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). До питання про зміст поняття «соціальна компетентність».
30. Гусєва О.С., Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). Соціокультурна компетентность як складова професійної компетентності майбутнього вчителя фізики.
31. Гутарук Н.В., Запорізька спеціалізована школа-інтернат ІІ-ІІІ ступенів «Січовий колегіум (Україна, м. Запоріжжя). Сhallenges of continuous professional development: focus on English language teachers’ competence.
32. Денищич Т.А., Чорноморський державний університет ім. Петра Могили (Україна, м. Миколаїв). Роль термінологічної компетентності у становленні майбутнього фахівця.
33.    Доргова Т.М., Пертая А.А., Запорізька гімназія №31 Запорізької міської ради (Україна, м. Запоріжжя). Формування професійної компетентності  педагога у її діяльнісному аспекті.
34. Дорошенко З.П., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). До питання щодо оновлення форм методичної роботи з педагогами дошкільних навчальних закладів.
35. Дорошенко З.П., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя); Кравцова С.А., КДНЗ №6, (Україна, Запорізька обл., м Дніпрорудне). Впровадження оздоровчих технологій в освітній простір ДНЗ.
36.    Дятленко Н.М., Інститут післядипломної педагогічної освіти Київського університету ім. Бориса Грінченка, (Україна, Київ). Індекс інклюзії в дошкільному навчальному закладі: нові вектори та можливості.
37. Ельцова Л.Ф., Черепанова О.В., Филиал АО «Национальный центр повышения квалификации «Өрлеу» Институт повышения квалификации педагогических работников по Северо-Казахстанской области (Республика Казахстан, г. Петропавловск). Построение индивидуальной образовательной траектории – путь к профессиональному росту педагога.
38. Завгородня Н.Г., Запорізький державний медичний університет (Україна, м. Запоріжжя). Особливості когнітивно-пізнавального аспекту в підготовці майбутніх лікарів до професійного спілкування.
39.    Зайцева С.Б., Мелітопольська гімназія №5 (Україна, м. Мелітополь). Розвиток музичних компетентностей обдарованих дітей на уроках музичного мистецтва.
40.    Жандарова Л.Б., Скворцова Л.А., Спеціалізована ЗОШ №2 (Україна, Запорізька область, м. Токмак). Роль методичного об’єднання вчителів природничого циклу в розвитку обдарувань учнів у сучасному освітньому просторі.
41. Казанцева Л.І., Бердянський державний педагогічний університет (Україна, м. Бердянськ). Система занять в навчанні дошкільників з російськомовним типом спілкування української мови як державної.
42. Калашник Л.С., Інститут вищої освіти НАПН України (Україна, Київ). Практика соціалізаційної роботи з дітьми-сиротами дошкільного віку в КНР.
43.    Каплуновська О.М., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Інноваційні процеси в освіті: сучасні тенденції до розповсюдження інновацій.
44. Каракатсаніс Т.В., КВНЗ «Запорізький педагогічний коледж» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Сучасні методи проблематизації як засіб розвитку креативності майбутніх учителів початкових класів.
45. Короткина Н.Б., Московская высшая школа социальных и экономических наук (Российская Федерация, г. Москва). Развитие умений профессионально-ориентированного письма у руководителей школ в процессе повышения квалификации.
46. Кіндрат І.Р., Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Рівне). Інноваційні підходи до використання літературних творів в інтегрованому освітньому процесі дошкільного навчального заклад.
47.  Кісельова І.І., Москаленко К.М., КДНЗ ясла-садок №5 «Казочка» (Україна, Запорізька область, м. Вільнянськ).У світі дерев.
48. Кліменко Л.О, ДНЗ №55 (Україна, м. Запоріжжя), Збагачення художнього досвіду дітей старшого дошкільного віку засобами віртуального музею живопису.
49. Кравець Т.І., КЗ «Запорізький обласний ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою «Захисник» ЗОР (Україна. м. Запоріжжя). Розвиток професійної компетентності педагога як суб’єкта інноваційної освітньої діяльності.
50. Кравчук Н.В., Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Рівне). Розвиток професійної компетентності педагога– ефективний засіб удосконалення навчально-виховного процесу в позашкільному закладі.
51. Крамаренко Н.В., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м Запоріжжя). Сучасні підходи до формування інформаційно-комунікаційної культури педагога в системі післядипломної освіти.
52. Кутик О.М., Танько С.Г., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м Запоріжжя). Рефлексивно-результативний компонент інформаційно-аналітичної компетентності вчителя.
53.    Кутик О.М., Гашенко І.О., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м Запоріжжя). Інноваційні підходи щодо підвищення рівня професійної компетентності вчителя природничо-математичних дисциплін.
54. Корж А.П., Дехтяренко С.Г., КУ «Запорожский областной институт последипломного педагогического образования» ЗОС (Украина, г Запорожье). Использование тестовых технологий в преподавании естественных дисциплин в школе.
55.  Кот Н.А., Бердянський державний педагогічний університет (Україна, м. Бердянськ). Фізична готовність дитини до школи як умова її успішної адаптації до шкільного навчання.
56. Кучина К.О., Мелітопольський державний педагогічний університет ім. Богдана Хмельницького (Україна, Запорізька обл., м. Мелітополь). Становлення ціннісних орієнтацій як актуальне завдання морального виховання.
57. Лук’янчук Е. А., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м Запоріжжя). Діагностика як інструмент визначення рівня професіоналізму педагогічних працівників
58. Ляшенко С.І., НВК «дошкільний навчальний заклад-загальноосвітній навчальний заклад» №9 Енергодарської міської ради (Україна, Запорізька обл., м. Енергодар); Дорошенко З.П., Погрібняк Н.В., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м Запоріжжя). Інтегрування ІКТ в освітній процес в умовах ДНЗ (на прикладі формування природознавчої компетентності дошкільників. ППД творчої групи закладу).
59.  Маковецька Н.В., Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). Педагогічні засади освітньо-оздоровлювальної діяльності дошкільного навчального закладу.
60.  Матвієнко В.Г., Мелітопольська гімназія №5 (Україна, Запорізька обл., м. Мелітополь). Допрофільна економічна освіта як важлива складова розвитку економічних компетентностей обдарованих учнів.
61.  Мельнікова С.О., Фруктовська ЗОШ І-ІІІ ступенів (Україна, Запорізька область). Деякі підходи до корекційної роботи з математики.
62. Мирошниченко И.А., Україна, Запорізька область. Индивидуальная образовательная программа по физике
63.   Мотіна А.В., Костянтинівське районне НВО №1 «Таврія» (Україна, Запорізька область) Продуктивний урок математики через впровадження Інформаційно-комунікаційних технологій
64.  Могілевська В.М., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м Запоріжжя). Використання дистанційних форм навчання в практиці роботи позашкільних закладів.
65.  Ніколенко Л.М., Дніпропетровський національний університет ім. Олеся Гончара (Україна, м. Дніпропетровськ). Наукові підходи до проблеми спілкування в структурі професійної підготовки майбутніх корекційних педагогів.
66.    Нестор А.В., Василівський районний науково-методичний центр (Україна, Запорізька область). Методологічні засади використання технології проектної діяльності в сучасній школі.
67. Омельяненко А.В., Бердянський державний педагогічний університет (Україна, м. Бердянськ). Навчання дітей старшого дошкільного віку складати розповіді – роздуми.
68.    Оросова Р., Староста В., Коцова Н., Шмайдова-Бушова К., Кошицький університет ім. Павла Йозефа Шафарика (Словацька Республіка,). Портфоліо у системі педагогічної практики студентів.
69.  Овсієнко Л.М., ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Григорія Сковороди» (Україна, м. Переяслав-Хмельницький). Проблеми впровадження компетентнісного підходу в процес підготовки майбутніх педагогічних кадрів.
70.   Павленко А.І., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Узагальнена технологія постановки і розв’язування задач у цілісній дидактичній системі.
71. Панченко С.М., Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Суми). Розвиток психологічної компетентності педагога як суб’єкта освітньої діяльності в рамках Internet-проекту Академія особистісного зростання «Акме».
72.    Павлова С.О., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ЗОР» (Україна, м. Запоріжжя). Компоненти оцінювальної компетентності вчителів початкових класів.
73.    Павлова С.О., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ЗОР» (Україна, м. Запоріжжя). Оцінювання діяльності загальноосвітнього навчального закладу.
74.    Петрик О.В., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ЗОР» (Україна, м. Запоріжжя). Формування навчальної мотивації молодших школярів.
75. Перетятько В.В., Омельянчик Л.О., Ткачук О.В., Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). Місце самостійної роботи в підготовці майбутніх учителів хімії.
76.  Погрібняк Н.В., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ЗОР» (Україна, м. Запоріжжя). Формування естетичної культури дітей дошкільного віку засобами мистецтва скульптури.
77. Поплавська І.О., Запорізький державний медичний університет (Україна, м. Запоріжжя). Роль студентського наукового гуртка в організації самостійної роботи студентів.
78.    Пурмале Расма, Рижская академия педагогики и управления образованием (Латвия, Рига). Подготовка педагогов дошкольного образования и стандарты по защите прав ребенка.
79. Резніченко Ю.Г., Цибульська Т.Є., Запорізький державний медичний університет (Україна, м. Запоріжжя). Методичне забезпечення самостійної роботи студентів.
80.  Ремез Н.Д., Одеський регіональний центр оцінювання якості освіти (Україна, м. Одеса). Можливості використання результатів ЗНО для оцінки якості освітнього процесу на регіональному рівні.
81.  Роменкова В.А., Рижская академия педагогики и управления образованием (Латвия, Рига). Модель социализации ребенка в разных культурах.
82.  Романенко Ю.А., Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Донецьк). Сучасне поняття «якість вищої освіти.
83.    Руденкова О.І., Педан С.М., Чекоданова А.А., дошкільний навчальний заклад №42 «Сонечко» (Україна, м. Запоріжжя). Сучасна комп’ютерна наочність в освітньому просторі дошкільного навчального закладу.
84. Самойлова І.А., Енергодарський методичний центр (Україна, м. Енергодар). Функціональна модель методичного супроводу моніторингових досліджень.
85.  Самсонова Е.А., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ЗОР» (Україна, м. Запоріжжя). Профессионально важные личностные качества воспитателя дошкольного образовательного учреждения.
86. Саржевська Л.Е., Запорізький державний медичний університет (Україна, м. Запоріжжя). До питання застосування у навчальному процесі відеопрезентацій.
87. Саржевський С.Н., Запорізький державний медичний університет (Україна, м. Запоріжжя). Психологічні складові розвитку компетентностей майбутнього лікаря.
88. Семенцова О.М., Запорізький національний технічний університет (Україна, м. Запоріжжя). Особливості розвитку комунікативної діяльності дошкільників із ЗПР.
89.    Склярова І.О., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ЗОР» (Україна, Запоріжжя). Деякі підходи до формування загальнокультурної компетентності на уроках математики.
90.  Старченко Л.І., Новобогданівська ЗОШ І-ІІІ ступенів (Україна, Запорізька обл., с. Новобогданівка). Розвиток творчих здібностей учнів шляхом використання ІКТ на уроках математики.
91.  Стойка М.В., Староста В.В., Шпеник О.О., ДВНЗ «Ужгородський національний університет» (Україна, м. Ужгород). Деякі аспекти міжнародної співпраці у контексті підготовки сучасних фахівців в умовах класичного університету.
92.   Тіщенко О.І., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Умови реалізації інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі.
93.    Тіщенко О.І., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Формування правової компетентності та підготовка педагогічних працівників до інноваційної діяльності в умовах безперервної післядипломної педагогічної освіти.
94.   Федоров С.П., Луганська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 28 (Україна, м. Луганськ). Виховання інтересу до правової науки.
95.    Фрейберга Инесе, Рижская академия педагогики и управления образованием (Латвия, Рига). Рассказы детей дошкольного возраста в гуманитарно ориентированном образовании.
96. Часнікова О.В., Луганський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Луганськ). Теоретичний аналіз різних підходів щодо визначення професійної компетентності вчителя.
97. Шпакова Н.Г., Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). Формування мотивів вивчення іноземної мови і позитивного ставлення до предмета у студентів вищих навчальних закладів.
98. Шульга Л.М., Запорізький навчально-виховний комплекс «ОСНОВА» (Україна, Запоріжжя). Створення умов для самореалізації дітей дошкільного віку в образотворчій діяльності засобами ігрової технології.


КОНФЕРЕНЦІЯ 3
Теоретичні та прикладні питання сучасної психології та освітнього менеджменту

Пленарне засідання:


1.  Богоявленская Д.Б., доктор психологических наук, профессор, главный научный сотрудник Психологического института Российской академии образования (Российская Федерация, г. Москва). К проблеме профессиональной самореализации личности.
2.  Мурзалинова А., доктор педагогических наук, профессор, директор филиала АО «Национальный центр повышения квалификации «Өрлеу» Института повышения квалификации педагогических работников по Северо-Казахстанской области (Республика Казахстан, г. Петропавловск). Развитие профессиональной компетентности педагога в условиях системы повышения квалификации в Республике Казахстан.
3.  Козлов В.В., доктор психологических наук, профессор, президент Международной Академии Психологических наук, заведующий кафедрой социальной и политической психологии ЯрГУ им. П.Г. Демидова (Российская Федерация, г. Ярославль). Интегративная парадигма в психологическом образовании.
4.   Гура О.І., доктор педагогічних наук, професор, проректор з науково-педагогічної та навчальної роботи Запорізького національного університету (Україна, м. Запоріжжя). До проблеми особистості в освітньому просторі.
5. Рябова З.В., доктор педагогічних наук, професор, завідувач Кафедри управління навчальним закладом та педагогіки вищої школи Інституту менеджменту та психології Університету менеджменту освіти НАПН України (Україна, м. Київ). Маркетингове управління в освіті: виклики сьогодення та перспективи розвитку.
6.   Мариновська О.Я., доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри менеджменту та освітніх інновацій ОІППО, член-кореспондент Міжнародної академії наук педагогічної освіти (Україна. м. Івано-Франківськ). Готовність учителів-практиків до інноваційної діяльності: діагностичний інструментарій.
7.    Сергєєнкова О.П. доктор психологічних наук, професор, завідувач кафедри загальної, вікової та педагогічної психології Інституту людини Київського університету ім. Б. Грінченка (Україна, м. Київ). Фактор особистості в освітології.
8.    Побірченко Н.А. доктор психологічних наук, професор кафедри загальної, вікової та педагогічної психології Інституту людини Київського університету ім. Б. Грінченка (Україна, м. Київ). Консультаційні моделі спілкування вчителя з учнями в освітологічному просторі.
9.     Ястребова В.Я., кандидат педагогічних наук, доцент, перший проректор Комунального закладу «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Запорізької обласної ради. (Україна, м. Запоріжжя). Управляння стратегічними можливостями закладів освіти сільської місцевості.
10.  Кисельникова Н., Данина М., лаборатория психотерапии Психологического института Российской академии образования (Россия, г. Москва). Оценка эффективности психотерапевтической деятельности и психотерапевтического образования.
11. Федосенко Е.В., кандидат психологических наук, доцент, директор научного центра развития личности "Акме" (Российская Федерация, г. Санкт-Петербург). Особенности профессиональной самореализации педагога в России и Европе.
12.  Сандомирский М.Е., кандидат медицинских наук, докторант кафедры социальной и политической психологии ЯрГУ им. П.Г. Демидова (Российская Федерация, г.Ярославль). Психологические механизмы агрессивного поведения подростков-школьников.

Доповіді:

1.     Адамович І.В., Житомирский обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Житомир). Підвищення інформаційної компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів: методичний аспект
2.       Афанасьєва Т.О., Класичний приватний університет (Україна, м. Запоріжжя). Основні форми та методи психологічного супроводу професійного розвитку психолога.
3.       Бабко Т.М., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Формування інформаційної політики єдиного освітнього простору як основа ефективного управління профільним навчанням.
4.     Балабуха Л.І., Інститут проблем виховання НАПН України (Україна, м. Київ). Узагальнення досвіду країн європейської співдружності по забезпеченню професійного самовизначення учнівської молоді.
5.       Богачков Ю.Н., Ухань П.С. Институт информационных технологий и средств обучения НАПН Украины (Украина, г. Киев). Сервис выбора программы обучения.
6.       Бондаренко З.П. Дніпропетровський національний університет ім. О. Гончара (Україна, м. Дніпропетровськ). Особистість студента-волонтера у контексті професійного й соціального становлення.
7.     Бондарчук А.Я. Рівненський державний гуманітарний університет (Україна, м. Рівне). Культура сімейних взаємин як педагогічна проблема у сучасному освітньому просторі.
8.       Букреєва С.М., Науково-методичний центр управління освіти Енергодарської міської ради (Україна, м. Енергодар). Організація методичної роботи педагогів малого міста засобами віртуального університету.
9.       Ведмінська К.В. Рівненський державний гуманітарний університет (Україна, м. Рівне). Виховання у студентів музично-педагогічних факультетів культури сімейних взаємин: теоретичний аспект.
10.    Гриценок Л.І., Інститут проблем виховання НАПН України (Україна, м. Київ). Зміст та педагогічні засоби забезпечення професійного самовизначення учнівської молоді в процесі допрофільної підготовки та профільного навчання.
11.    Гура Т.Є., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Психолого-педагогічний супровід активізації професійної миследіяльності психологів.
12.    Гуцан Л.А., Інститут проблем виховання НАПН України (Україна, м. Київ). Зміст та педагогічні засоби забезпечення професійного самовизначення учнівської молоді в процесі позаурочної і позашкільної діяльності в умовах освітнього округу.
13.    Донченко І.А., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Використання СМД-підходу у процесі курсової підготовки практичних психологів.
14. Застело А.О. Класичний приватний університет (Україна, м. Запоріжжя). Специфічні психологічні форми  забезпечення екологічності освітньої взаємодії.
15.    Ізбаш С.С. Мелітопольський державний педагогічний університет ім. Б. Хмельницького (Україна, м. Мелітополь). Роль психотехніки як засобу впливу на людей в управлінської діяльності керівника освітнього закладу.
16.    Ізбаш С.С., Ручко Г.В. Мелітопольський державний педагогічний університет ім. Б. Хмельницького (Україна, м. Мелітополь). Етичні норми поведінки керівника закладу освіти.
17.    Катюк Я.Л., ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» (Україна, м. Київ). Теоретичні аспекти андрагогічної деонтології в контексті розвитку професіоналізму працівників методичних служб.
18. Кіящук А.Й., спеціалізована середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 м. Хмельницького (Україна, м. Хмельницький). Формування у старшокласників професійних устремлінь в процесі професійної орієнтації.
19.    Коваленко О.М., Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 12 Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Перспективи інформатизації закладу освіти: управлінський аспект.
20.    Кожушкіна Т.Л. ДВНЗ «Дніпропетровський транспортно-економічний коледж» (Україна, м. Дніпропетровськ). Упровадження інформаційно-комунікаційних технологій, електронного освітнього контенту у ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації та проблеми застосування.
21.   Коновальчук В.І., Гаряча С.А., Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради (Україна, м. Черкаси). Розвиток особистості в освітньому просторі.
22.    Коробов Є.Т., Дніпропетровський національний університет ім. Олеся Гончара (Україна, м. Дніпропетровськ). Функції уяви у процесах засвоєння інформації.
23.    Лазаренко В.І., Дніпропетровський національний університет ім. Олеся Гончара (Україна, м. Дніпропетровськ). Особливості психологічного здоров’я студентів у залежності від рівня їх самооцінки.
24.    Лапшина І.С., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Специфіка інтернет-маркетингу.
25.    Левина Н.В. Научно-методический центр профессионально-технического образования в Запорожской области (Украина, г. Запорожье). Возможности комплексного решения образовательного менеджмента для учреждений профессионально-технического образования Украины.
26.   Литвиненко І.С., Миколаївський національний університет ім. В.О. Сухомлинського (Україна, м. Миколаїв). Професійна підготовка психологічних кадрів до роботи в пенітенціарній системі.
27.    Манзя О.О., Городищенський районний учбово-методичний центр практичної психології (Україна, Черкаська область, м. Городище). Проблема соціалізації девіантних підлітків.
28.    Мельник О.В., Інститут проблем виховання НАПН України (Україна, м. Київ). Теоретичні засади професійної орієнтації учнівської молоді.
29.    Морін О.Л., Інститут проблем виховання НАПН України (Україна, м. Київ). Науково-методичне забезпечення професійного самовизначення учнівської молоді в умовах освітнього округу.
30.    Мустафина А.С. Филиал АО «Национальный центр повышения квалификации «Өрлеу» Институт повышения квалификации педагогических работников по Северо-Казахстанской области (Республика Казахстан, г. Петропавловск). Рефлексивность и ее роль в успешности профессионального развития педагога в условиях повышения квалификации.
31.    Науменко Н.П., КУ «Запорожский областной институт последипломного педагогического образования» ЗОС (Украина, г. Запорожье). Непрерывное профессиональное образование: сущность, структура, значение.
32.  Никоненко Н.В., Дніпропетровський національний університет ім. Олеся Гончара (Україна, м. Дніпропетровськ); Кабанова М.Р., Дніпропетровськ, Дніпропетровський університет ім. Альфреда Нобеля (Україна, м. Дніпропетровськ). Самостійна робота як фактор професійно-орієнтованої підготовки у ВНЗ.
33.  Ніколаєску І.О., Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників (Україна, м. Черкаси). Андрагогічні домінанти освіти дорослих упродовж життя.
34.    Охріменко З.В., Інститут проблем виховання НАПН України (Україна, м. Київ). Зміст та педагогічні засоби забезпечення діяльності профконсультпунку в освітньому окрузі у взаємодії педагогічного колективу та батьківської громадськості.
35.    Пещеріна Т.В., Національний центр «Мала академія наук України» (Україна, м. Київ). Формування у старшокласників готовності до професійного самоствердження в Малій академії наук.
36.    Подмазин С.И. Обласний науково-методичний центр психології та соціології освіти КЗ «ЗОІППО» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Діалог і свідомість.
37.    Попова Т.С., Інститут проблем виховання НАПН України (Україна, м. Київ). Формування професійної перспективи учнівської молоді засобами інформаційно-комунікаційних технологій в умовах освітнього округу.
38.   Приходько В.М., Присяжнюк Ю.С., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Культура управління керівника як складова системи моніторингу освітньої діяльності загальноосвітнього навчального закладу.
39.       Приходько В.Н., Присяжнюк Ю.С., КУ «Запорожский областной институт последипломного педагогического образования» ЗОС (Украина, г. Запорожье). Андрагогика в системе последипломного педагогического образования.
40.       Приходько Т.П., Дніпропетровський національний університет ім. Олеся Гончара (Україна, м. Дніпропетровськ). Заходи по забезпеченню якості, відтворення і передачі знань у системі вищої освіти.
41.       Роль І.Ю., Центр післядипломної освіти Дніпропетровського національного університету ім. Олеся Гончара (Україна, м. Дніпропетровськ). Дидактичні умови формування професійно значущих якостей майбутніх юристів у вищій школі.
42.       Савчук Л.О.,  Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Рівне). Компетентнісний підхід до підготовки педагогів для роботи в умовах інклюзії.
43.  Cазанович Л.В. Запорожский государственный медицинский университет (Украина, г. Запорожье). Функции профессиональной деятельности менеджера-тьютора в системе дистанционного образования smrt english.
44. Сандомирский М.Е., кандидат медицинских наук, докторант кафедры социальной и политической психологии ЯрГУ им. П.Г. Демидова (Россия, г. Ярославль). Агрессивность подростков: социальные, психологические и психосоматические аспекты.
45.  Сироватко О.М., Обласний науково-методичний центр психології та соціології освіти КЗ «ЗОІППО» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Запровадження нововведень в діяльності практичних психологів та соціальних педагогів системи освіти як системи взаємозалежних видів робіт.
46.  Смольська Л.М., Інститут післядипломної освіти (Україна, м. Рівне). Школа позитивного конструктиву: культурно-освітній ресурс в умовах трансформації суспільства.
47.       Стрижеус Л.В. Чернігівська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів «Надія» Чернігівської районної ради Запорізької області (Україна, Запорізька область). Впровадження інноваційних технологій в управління закладом освіти.
48.   Терейковская Т.В. Филиал АО «Национальный центр повышения квалификации «Өрлеу» Институт повышения квалификации педагогических работников по Северо-Казахстанской области (Республика Казахстан, г. Петропавловск). Кризисы профессионального развития педагогов и пути их преодоления в условиях повышения квалификации.
49.       Ткачук І.І., Пархоменко О.М., Інститут проблем виховання НАПН України (Україна, м. Київ). Зміст та педагогічні засоби забезпечення професійного самовизначення учнівської молоді суб’єктами психологічної служби в умовах освітнього округу.
50.       Федун Л.М., Інститут проблем виховання НАПН України (Україна, м. Київ). Формування професійних домагань учнівської молоді у процесі вивчення предметів гуманітарного циклу в умовах освітнього округу.
51. Хомяк Л.В., Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). Сутність, структура і зміст професійно значущих якостей менеджера ЗЕД.
52.   Чемодурова Ю.М., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Розвиток професійної самоорганізації та саморегуляції практичних психологів у системі післядипломної освіти.
53.       Шевченко О.А. Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Миколаїв). Критерії професійного розвитку вчителя-початківця: проблемний аналіз.
54.       Шестаковський М.М., Степанівський міжшкільний навчально-виробничий комбінат (Україна, Чернігівська область). Впровадження інноваційних форм профорієнтаційної роботи як чинник формування професійного самовизначення учнів старших класів.
55.    Шмелькова Г.М. Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). Вплив професійного самовиховання і саморозвитку на розвиток професійної культури майбутнього фахівця.


КОНФЕРЕНЦІЯ 4
Інформаційні технології в освіті: особистість, освітній простір, методологія навчання, освітні ресурси

Пленарне засідання


1.       Морзе Н.В., доктор педагогічних наук, професор, член-кореспондент НАПН України, проректор з інформатизації навчально-наукової та управлінської діяльності Київського університету ім. Б. Грінченка (Україна, м. Київ). Інновації сьогодення – які вони? 
2.       Пушкарьова Т.О., кандидат педагогічних наук, заступник директора Інституту інноваційних технологій та змісту освіти МОН України, (Україна, м. Київ). Свобода та творчість – основа новаторства вчителя.
3.       Дивак В.В., кандидат педагогічних наук, доцент кафедри відкритих освітніх систем та інформаційно-комунікаційних технологій ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» (Україна, м. Київ). Використання медіаосвітніх технологій у навчально-виховному процесі сучасних загальноосвітніх навчальних закладів.
4.     Литвинова С.Г. науковий співробітник відділу електронних інформаційних ресурсів і мережних технологій Іституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України (Україна, м. Київ). Ключові аспекти впровадження «хмаро орієнтованих навчальних середовищ» загальноосвітніх навчальних закладів вчителями України.


Доповіді:


1.           Аксьонова Е.Е., Луганська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 28 (Україна, м. Луганськ). Проект підготовки вчителів в галузі ІКТ. Створення Інтерактивних вправ в середовищі програм Microsoft Office. 
2.           Анісімова Г.О., Нікулочкіна О.В., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Проблеми сучасного уроку в початковій школі. 
3.           Бєльчев П.В., Мелітопольський державний педагогічний університет ім. Б. Хмельницького (Україна, м. Мелітополь), Кусакін А.О., Далекосхідна державна академія фізичної культури (Росія, м. Хабаровськ), Окса М.М., Мелітопольський державний педагогічний університет ім. Б. Хмельницького (Україна, м. Мелітополь). Роль педагогічних інновації в системі освіти. 
4.           Бєсова О.Г., Мелітопольський державний педагогічний університет ім. Б. Хмельницького (Україна, м. Мелітополь). Медіаосвітні технології в формуванні інформаційної компетентності майбутніх учителів математики.
5.           Боднар О.І., Мелітопольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №11 Мелітопольської міської ради Запорізької області (Україна, м. Мелітополь). Формування творчої особистості шляхом впровадження медіаосвіти. 
6.           Васильченко С.В. КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). З яким графічним редактором працювати учням 2 класу за програмою «Сходинки до інформатики»?
7.           Воротникова І.П., Луганський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Луганськ). Удосконалення післядипломної педагогічної освіти на основі впровадження ІКТ.
8.           Горбачевська О.П., Одеський національний університет ім. І.І. Мечникова (Україна, м. Одеса). Інформаційні технології як засіб перспективного розвитку професійних знань майбутніх фахівців-філологів.
9.           Завгородній М.П., Омельянчик Л.О., Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). Використання комп’ютерно інформаційних технологій у викладанні хімії. 
10.        Иванов С.А., КУ «Запорожский областной институт последипломного педагогического образования» ЗОС (Украина, г. Запорожье). Медийная и информационная грамотность как совокупность базовых технологий в системе непрерывного самообразования.
11.        Іванісова С.І., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Технічне забезпечення курсу «Сходинки до інформатики.
12.        Іваницький О.І., Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). Інформаційно-освітнє середовище у методичній підготовці майбутніх учителів фізики
13.        Клименко О.Л., Комунальний заклад «Середня загальноосвітня школа №9 м. Дніпродзержинська» Дніпродзержинської міської ради (Україна, м. Дніпродзержинськ). Використання системи навчально-виховних проектів у формуванні цілісної особистості учнів.
14.        Кобзарева Т.Э., Запорожская общеобразовательная школа № 1 (Украина, г. Запорожье). Особенности создания урока МИГ и внеклассного мероприятия МИГ.
15.        Коваленко П.О., Запорізький Січовий колегіум (Україна, м. Запоріжжя). Медіафестиваль «Запоріжжя-Москва» як засіб розповсюдження ідей предмету «Медіакультура» та реалізація учнів у позаурочний час.
16.        Колос К.Р., Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України (Україна, м. Київ). Служба Google Sites як засіб узагальнення педагогічного досвіду вчителя.
17.        Коршунова О.В., Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України (Україна, м. Київ). Методика викладання курсу «Сходинки до інформатики» у початковій школі. 
18.        Костюк В.М., Смизька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Дубенської районної ради Рівненської області (Україна, смт. Смига). Формування інформаційного ландшафту та траєкторії навчально-пізнавальної діяльності учнів початкової школи у процесі вивчення інформаційних технологій англійською мовою в умовах сільської школи
19.        Ласкова Н.О., Науково-методичний центр управління освіти Енергодарської міської ради (Україна, м. Енергодар). Використання ІКТ в управлінській діяльності загальноосвітнього навчального закладу.
20.        Ласкова Н.О., Науково-методичний центр управління освіти Енергодарської міської ради (Україна, м. Енергодар). Шляхи оптимізації процесу управління навчальним закладом.
21.        Миронюк О.І., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Шляхи збереження здоров’я учнів початкових класів
22.        Муравей С., Волінець М., компанія Panasonic (Україна, м. Київ). Panasonic – Комплексні рішення для освіти.
23.        Муртазієв Е.Г., Мелітопольський державний педагогічний університет ім. Богдана Хмельницького (Україна, м. Мелітополь). Проблема формування представлення культурно-історичної складової в методичній системі навчання математики.
24.        Нікулочкіна О.В., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Інтернет-адикція молодших школярів: міф чи реальність? 
25.        Патрушева І.А., Запорізький колегіум «Елінт» (Україна, м. Запоріжжя). Досвід впровадження і використання систем управління навчальним процесом у інформаційному освітньому середовище.
26.        Плотникова О.В., Запорізький навчально-виховний комплекс І ступеня «Світанок» (Україна, м. Запоріжжя). Формування інформаційної компетентності молодших школярів на уроках курсу «Сходинки до інформатики» в умовах впровадження нового Державного стандарту початкової освіти.
27.        Сокол І.М., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Розробка освітнього контенту за допомогою квест-технології.
28.        Телятник Е.В., КУ «Запорожский областной институт последипломного педагогического образования» ЗОС (Украина, г. Запорожье) Обеспечение многоуровневости мультимедийной дидактики средствами современных ИКТ.
29.        Терещенко В.І., загальноосвітня школа №1 І-ІІІ ступенів м. Токмак (Україна, м. Токмак). З досвіду оновлення освітнього простору  навчальних закладів в умовах розвитку малого міста.
30.        Федан Н.В., Токмацька спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №2 ім. Героя Радянського Союзу О.М. Кота (Україна, м. Токмак). Формування інформатичної компетентності всіх учасників освітнього процесу в початковій школі.
31.        Циммерман Г.А., Запорізький національний університет, Циммерман О.В., Економіко-правничий коледж Запорізького національного університету (Україна, м. Запоріжжя). Електронний підручник – проблема вибору засобів і технологій розробки.
32.        Чернікова Л.А., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Інформаційно-освітнє середовище як платформа для здійснення науково-методичного супроводу розвитку ІТ-компетентності вчителів».
33.        Швець Ю.О., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Дидактичні засоби програмного комплексу управління навчанням MOODLE. 







V ОБЛАСНА ВИСТАВКА «ОСВІТА ЗАПОРІЗЬКОГО КРАЮ-2014»




РЕГЛАМЕНТ РОБОТИ

25.04.2014 (п'ятниця)


9.00 – 9.15
Урочисте відкриття обласної виставки «Освіта Запорізького краю – 2013».
Вітальне слово:
- директор Департаменту освіти і науки, молоді та спорту Запорізької обласної державної адміністрації
Ярмощук Микола Анатолійович;
- ректор КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР
Пашков Володимир Васильович
(конференц-зал, 4 поверх)

9.15 – 11.50
Презентації освітніх закладів області
(аудиторії №№ 22, 25, 32, 33, 35, 36, конференц-зал)

11.50 – 12.00
Підбиття підсумків виставки:
 - перший проректор КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР
Ястребова Валентина Яківна



Комментариев нет:

Отправить комментарий